SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Wednesday

MeLeGaKaN TeKaKKu yg GaTaL


Sejak 2 minggu lepas aku x sihat....
ngan bisul x baik2...orang bisul pecah 1 minggu dah elok...
aku sampai skrang x elok2...


sekrang ni batuk lak...tp x lah sll..
tp skali batuk mengongkol2...
x henti2lah...sampai perit tekak aku...


 untuk melegakan tekak yang gatal....
aku makan DeQuaDiN.....perisa LeMoN....
rasa pedas2 sikit, dan berangin...
barulah lega sikit tekak ni....wah cah!!!!!!!!
MCM IKLAN KAT TV.....HEHEHE...


moga aku cepat sembuh....



8 comments:

Dilla Ady said...

semoga cepat sihat ye..rajin2 makan ubat..

kalu dilla suke num air asam jawa time2 sakit tekak nih..num yg suam2 tu..lega rase tekak..

Unknown said...

amin

semoga erin cepat sembuh..
ayu rasa amtibody erin kurang kot

selalu sakit....
harap jumpa penawar yer

erienz said...

Dilla Ady: asam jawa sangt masam, x suka masam, tp kalau x elok gak...mmg cuba minum asam jawa...tp sllnye minum madu ngan limau nipis...atau limau ngan kicap...

erienz said...

citarasa rinduan: amin, mudah2 mudahan...tulah antibodi mmg kurang pun...jenis x tahan lasak...cpt sakit....huhuhu...

sonata anak kancil said...

rajin2 lah makan ubat ! kalau batuk2 ni...sakit betul !

Azian Elias said...

Siannya.. tapi akak tak leh dgn benda ni. lg gatai..heee... bolehnya TUSSIL..

erienz said...

sonata: tulah..,mcm2 ubat dah telan

erienz said...

yan: la yer ke akk x leh mkn gula2 tu...rin x kisah lak...tu rawatan awal lah...sllnye mkn strepsil...kali ni je saje tukar gula2 lain lak...