SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

CoMeL PiNk Black

Nilah izz..masa aku datang lom nak sanding...lupa nak tanya berapa kali lafaz...biasalah kan soalan wajib...aku nak gerak balik je...kompang dah bnyi yag menandakan jap lagi nak sanding....

 izz mmg suka posing


 tgk tu, gaya wajib izz bila bergambar...


 kali ni mmg aku nmpak selekeh seh....apa x nye...sbb berpeluh2 dari letak kete nak ke umah izz kena masuk dalam lagi...myhub siap ckp....ni blh lapar balik ni, jauh tul nk masuk dlm....lps tu dgn cuaca yang mmg panas....melekit2 muka aku...dh x kuasa nak tochup....


 ni smua geng pemasaran, x termasuk aku yer...
aku rasa, aku dah mula membesar ni...adoi hi, bilalah nak mengecik ni...




cenderahati dari pihak pengantin....pink utuk perempuan
black- utk lelaki....


 ni masa nak mkan trus dapat beg ni...


 ni dari pihak pengantin, love sangkut kt kete, sumi dan coklat....



dalam bekas lagi satu...sumi dan telur dalam bakul...


SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT IZZ SUKARA DAN SUAMI...
CEPAT-CEPAT DAPAT ANAK TAU.....




No comments: