SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

A & W...mcm samaje rasa MCD

Niat dihati nak makan burger KFC yg baru....x puas makan hari tu sbb kongsi ngan myhubby...aku mana blh kongsi...x kenyang....hehehe....tp apakan daya....datang sini pun orang dah gaji....mestilah ramai...dan aku dan myhubby bukan jenis yg suka menunggu...truz cari tmpat makan lain....tgk A & W x ramai orang, so masuklah oder...lagipun air flot kat A&W sdap ada aiskrimkan....





myhubby mmg suka sangt ngan aiskrim...
dia lah yg hbskan...aku oder satuje....
aku kan batuk...x leh minum bnyk2....





berbuih2.....





makan ni dulu sementara tunggu burger....
aku suka kentang putar ni....
ni pun x leh makan bnyk2....
kan angin....aku oder set utk myhubby....
aku ambik burgerje.....





jemput makan....




ni burger myhubby....aku x taulah nama penuh burger ni....
tp yang terbarulah.....sos lada hitam....dan cendawan....



 aku punya nmpak menarik....
sbb sayur nye fresh....x mcm kfc dah layu...
ada kepingan daging....dan keju.....
macam mac chicken rasanye....
tp ni beeflah



 see...sayurnye, bnykkan...
ni yag aku suka...dah lah aku jarang makan sayur....
tp x hbs pun separuh aku bg myhubby mkn....
sbb masa tunggu burger aku dah mkn wafer....
nyumnyumnyum....



myhubby ckp burger ni sebijik rasa burger prosperty mcd...
aku rsa pun mmg sama, cuma ada cendawanje....








10 comments:

Ayuraza said...

dap nyer...dulu saya keje A&W..da hafal semua menu...hehe :P

marina anakcikbob said...

mekdi ikut diorang la tu kak.. a&w kan da lama.. tula a&w xnak register copyright reserved.. hahaa..

Yan said...

Akak pun suka Root Beer Float tu..best..

MAMASYAZA said...

dah la tgh lapar ni, tayang burger pulakkk, tambah berbunyik la perut akak ni

erienz said...

ayuraza: yerke...akak x ingtlah nama menu...tgk gambar je, rasa sedap...truz oder...hehehe

erienz said...

marinaanakcikbob: la..yerker, baru tau...hehehe

erienz said...

kak yan: rin pun suka, tp tgh batuk....kena kawal minum air berais...huhuhu...

erienz said...

mamasyaza:cari mknn cepat kak...kan akak pengsan lak x makan...

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

cedap nyeee


(^^,)❤

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Salam Kenal.


Lama betul tak pekena A&W. Paling suka aiskrim + root beer.