SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Wednesday

MaKaN hingga TuMBanG

Assalammualaikum....baru rasa nak update...td blh lah terlelap jap..ngantuk no...x tau lah kenapa...daripada aku makan tghari sampai terasa kesannye....ngantuk giler...kot aku dah nak datang bulan...rasanye mcm dah nak dekat...tu yang rasa badan letih dan ngantuk je....




Pagi td, sarapan makan kuih je...lps tu meeting 9.30 hingga 12.30tghri...mmg lapar....kuih pulak x menyelerakan....hbs meeting settlekan memo dan surat, terus ajak kak ina trun bawah  makan...lapar sngt...selalu aku makan pagi...tadi x sarapan tu yang lapor tahap gaban....





bagi close up lagi...
aku ambik ikan keli masak lemak, paru goreng, terung masak sambal dan kentang sambal....alhamdulilah kenyang...tp yang bestnye lps hbs je makan...berbual ngan kak ina, blh rasa nak terlelap...ngantuk giler...mata kuyu je...aku tahan2 mata ni  nak berbual ngan kak ina...x leh jadik ni...aku nak tumbang kat bilik kak ina...





Lauk kak ina, ayam masak rendang dan terung sambal.....
ko minat terung yer kak, bnyk tul ko ambik...he3...



ni masa makan tghari kat angsana hari Rabu..bakso dan mee wantan utk kak ina....konyang...petag x yah makan...


4 comments:

MAMASYAZA said...

ikan keli, akak pun suka, kalo masak sambal ikan keli pekat2...fuhhh sehingga menjilat jari

~Siti Hajar~ said...

Salam kenal...sy follow yer..

lompat dr blog k.zaidah, k.zai promote nih..hehe

erienz said...

Siti Hajar: 1oq singgah blog sy...sy follow blog awak

erienz said...

mamasyaza: hari ni makan lagi ikan keli, masak asam pedas....bila dh mkn sll jadik muak lak...he3