SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

Lunch di LC KaTeRiNg

Lunch ni masa hari jumaat lps...aku x ingtlah kul berapa si ain msg ajak keluar, tp kul 12 suh aku bersiap...wah aku yang blum berapa sihat bersemangt nak keluar bersma rakan ngedate...hehehe....msg ngan myhub....minta izin...yer itu wajib mintak izin dari suami sblum keluar yer...nasib baik myhub bagi...., memandangkan kak ina nak hantar gambar budak konvo kat cikgu2 tadika di Hotel Crown....trus cadangan lunch di LC  Katering...dh dekat sngt ngan hotel tu kak ina...aku dan ain jemput ummu di pelangi....kan caling2...kul bp sampai ok...




 nilah kalau berjumpa...luahan perasaan...
nampakkan penuh perasaan ummu bercerita...



nasib baik kak ina jumpa...
kalau x aku x taulah ko nak pusing kat mana nanti...
dah lah jalan tebrau mmg jem sokmo....




aku dan ain mmg sehati sejiwa....
mengidam pece lele...lps tu dua2 x sihat...
demam selsema....tekak sakit....


kak ina dan ummu mintak nasi ayam penyek...



nampak mcm budak sakit x?




walaupun x sihat...disebabkan mkn feveret...
habis aku makan....





No comments: