SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Wednesday

Dh nak rasa ni...

dah nak rasa ni...rasa apa??????



RASA NAK DEMAM...huhuhu....

badan dah dedar2....

selsema menyerang...

muka dah merah sejak petang tadi...

tekak dah mula sakit...

dan paling dasat aku punya bisul makin sakit...

tolong!!!!!!!!!!

kena gi klinik ke?





p/s: hepi besday buat adik aku nadia...
x de mood nk buat entry khas....

8 comments:

Sitisifir10 said...

Banyakkan minum air ye erienz...semoga mengalir bersama kesakitan itu dosa2 dan ditambahkan dengan pahala sabar :))

MAMASYAZA said...

nak demam pasal bisul tu rasanya.
macam akak dulu, akak g klinik, doc, bagi ubat n antibiotik utk halang bisul tu naik lagi lepas ni

Citarasa Rinduan said...

salam ziarah..

semoga cepat sembuh...check doktor ya

mummycute said...

salam kenal..1st time singgah..saya follow yer jemput singgah ke blog saya

erienz said...

sitisifir10:mmg minum air panas je ni..tp tekak ni bila telan rasa berpasir je...

erienz said...

mamasyaza: 10q kak...erin dh gi klinik dah smlm..tp mcm kecewa sikit...nnti lah rin biat entrynye..

erienz said...

mummy cute: rin dah singgah blog mummy...salam kenal dan dah follow...

erienz said...

citarasa rinduan:10q kak..doakan utk erin.