SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

Ledang....first time

seperti yg sedia maklum  aku ke Ledang ....bukan aku ke Gunung Ledang yer... tulah first time utk menghantar buku, baju dan stationry ke Tadika Hikmah Ledang.... kami pergi dgn menggunakan kete opis...tu wajib dan aku memaksa kak ina suh bawak kete opis...kalau bawak kete sendiri blh mendak kete....dahlh bnyk buku...berat...dan sehari b4 bertolak...suh kak ina try bawak....nasib baik lah dia kata ok....lagi pun auto....tekanje minyak...cehcehceh pandai je aku ckp....dah lah aku x pandai bawak kete...nasib ko lah kak ina dapat kawan mcm aku...kenalah ko bawak pgi dan balik....x pe aku akan layan ko berbual...sambil mengunyah cekedis....hehehe...x mainlah tu jajan budak2...kekacanglah sesuai utk orang brumur spt kite ni...hehehe....



kenderaan yg kami naiki...first time kak ina bwak...





nilah barang yg kami bawa....






jam 11.40pg...sampailah kami ke Tadika Hikmah YPJ
Ledang...alhamdulilah....





nilah uniform Tadika Hikmah YPJ...
pendaftaran masih dibuka.....tp untuk daerah dlm n.Johorlah yer...
luar dari Johor mmg x akan adalah....




Tadika YPJ Ledang selalu dapat anugerah...
cikgu2 nye kreatif....


memperkenalkan cikgu2 dan pengasuh....
aku panggil kakak semua...
jadik aku x tau namanye....yg tau saorang je....
ketua guru....kak As....




kak ina sampai je....truz betulkan komputer diorng....
x blh buka katanye....
ko ni kak semua blh buat....



nilah kelas2 utk budak2 4 tahun ~ 6 tahun...



kreatif cikgunya...



gambar tuan blog...wajib ada....



cikgu ni bergotong royong angkat barang....
untuk bawak balik JB...maklumlah smua wanita...








1 comment:

azzey said...

erienz: mrnig erienz. cantik decoration tadika ni ye....:)