SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

Lunch- FamiLy Day Part 2

Memandangkan dah kul 12.30 tgh....dan mmg waktu lunch...baik truz makan je...sblum gi cari bilik nak beradu malam ni....kan 2 3 kali keluar lak...dah lah blh tahan jauhnye tempat penginapan ke tempat makan....tp kalau orang dah biasa buat 1000 langkah x de masalah...x mencangut pun...tau x mencangut tu apa...lelah lah....kalau aku mmg lelah lah sikit...tp blh buat....x de masalah.....



lunch di bilik teratai...



akak berdua ni wife staf holdings...aku lupa nak tanya nama...
semua wife staf aku panggil akk...




ni apa erk namanye....rojak buah...



nak ambik aiskrim ni punya ramai orang beratur...




aku dan hubby...sudah kekenyangan...perut sendat asyik makan je....



1 comment:

Yan said...

Jalan2 mesti kena makan. kalau tak, tak bermakna kan..